Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: poisonly
Категория: Лични дневници
Прочетен: 19950
Постинги: 11
Коментари: 9
Гласове: 27
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
22.10.2007 17:39 - Уфх , аз направо се забравих >.<
Автор: poisonly Категория: Лични дневници   
Прочетен: 784 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.10.2007 17:40


Ми да , къде се загубих и аз..
Чета блогове разни и ми дойде муза да напиша нещо :)
Какво нещо ?
Знам ли.
Каквото дойде :)
Та , идва ли нещо ? Идваа :)
Не , замина си :(
Ама че съм и аз .. колко музи ли се въртят около мене , а аз ?
Аз ? .. все ги плаша и те бягат :(
Чудовище.
Ми да , чудовищата не пишат в блогове :)
Явно за това не писах толкова дълго тук.
Ема пък ще развалим това! Вече едно чудовище ще си има блог :)

И какво прави едо чудоуище в такъв мрааачен , дъждооовен , ветровиииит , ГАДЕН ден ?
Стои.
Стои , слуша музика и чете блогове :)

Днес трябваше да му правят снимка на глезена.
Да , ама не ! Дъждът го намокри и отложи снимката за утре ..
А снимката , снимката е защото е засегнало някакво сухожилие.
Пфу , че е сакато !
Преди това беше на училище.
Да , не му се ставаше , обаче какво да се прави , консултации , български ,
Изпити .
Забелязахте ли главното "и" ?
Ако не да повторя -Изпити !
Шит!
Че и от утре кражок , математика ... ИЗПИТИ !
То е разочаровано от стачката ..
То всъщност е разочаровано ,че говори за себе си в трето лице :/
Хммм.. по дяволите :) Както би казало неговото Дори :)

Окей , стана множко..
Чау от него :)



Тагове:   направо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив